
§ 3 Składanie zamówień
-
BILETY IMIENNE
a) Od sezonu 2020/21 na zawody Pucharu Świata w skokach narciarskich w Zakopanem obowiązują bilety imienne.
b) Po zmianie statusu zamówienia na OPŁACONE klient otrzymuje powiadomienie, w którym znajduje się link do oddzielnej aplikacji sklepu. Link ten dostępny jest również po zalogowaniu się do panelu klienta i wejściu w zamówienie (PERSONALIZACJA BILETÓW).
c) Link pozostanie aktywny do 72 godzin od momentu zmiany statusu.
d) Link umożliwia dostęp do aplikacji sklepu, w której Klient wpisuje dane osobowe wszystkich osób, dla których zakupiono bilety. W celu zalogowania się do aplikacji personalizacji biletów należy użyć loginu i hasła używanego do logowania się na konto w sklepie.
e) Dane osobowe uczestników – płeć, imię, nazwisko, PESEL oraz dobrowolne oświadczenie
- o posiadaniu statusu osoby zaszczepionej przeciw Covid-19 zgodnie z obowiązującymi na dzień rozgrywania zawodów przepisami
- lub oświadczenie o posiadaniu na dzień rozgrywania zawodów statusu ozdrowieńca zgodnie z obowiązującymi przepisami
- na dzień 20 października 2021 z obowiązku tego zwolnione są dzieci do lat 12-tu; stosuje się przepisy obowiązujące w dniu rozgrywania zawodów
należy wpisać w odpowiednie miejsce, zgodnie z przeznaczeniem biletów. Operacji dokonać można TYLKO jednokrotnie. System wymusza uzupełnienie wszystkich danych jednocześnie. Po zapisaniu danych nie będzie już możliwości ich edytowania/zmiany.
f) Uczestnicy Imprezy wchodzący na jej teren mają obowiązek posiadania ważnego dokumentu tożsamości ze zdjęciem (dowód osobisty, prawo jazdy, paszport, legitymacja szkolna, itp.) oraz paszportu Covidowego w celach weryfikacyjnych.
g) Organizator zastrzega sobie prawo nie wpuszczenia na teren Imprezy posiadacza biletu nie posiadającej przy sobie ważnego dokumentu tożsamości i/lub paszportu Covidowego, lub gdy dane na okazanym dokumencie nie pokrywają się z danymi zamieszczonymi na bilecie.
h) Za poprawność wprowadzanych danych odpowiada Klient.
i) W przypadku nie podania danych osobowych osób, dla których Klient zakupił bilety, w wymaganym terminie, tj. do 72 godzin od momentu zmiany statusu zamówienia na OPŁACONE, zamówienie zostanie automatycznie anulowane bez wcześniejszego powiadomienia klienta, a wpłacone środki zwrócone na konto na koszt zamawiającego.