Wersje językowe
Bilety imienne

§ 3 Składanie zamówień

8. BILETY IMIENNE

a) Od sezonu 2020/21 na zawody Pucharu Świata w skokach narciarskich w Zakopanem obowiązywać będą bilety imienne.

b) Po zmianie statusu zamówienia na OPŁACONE klient otrzymuje powiadomienie, w którym znajduje się link do oddzielnej aplikacji sklepu. Link ten dostępny jest również po zalogowaniu się do panelu klienta i wejściu w zamówienie (PERSONALIZACJA BILETÓW).

c) Link pozostanie aktywny do 72 godzin od momentu zmiany statusu.

d) Link umożliwia dostęp do aplikacji sklepu, w której Klient wpisuje dane osobowe wszystkich osób, dla których zakupiono bilety. W celu zalogowania się do aplikacji personalizacji biletów należy użyć loginu i hasła używanego do logowania się na konto w sklepie.

e) Dane osobowe uczestników – płeć, imię, nazwisko, PESEL należy wpisać w odpowiednie miejsce, zgodnie z przeznaczeniem biletów. Operacji dokonać można TYLKO jednokrotnie. System wymusza uzupełnienie wszystkich danych jednocześnie. Po zapisaniu danych nie będzie już możliwości ich edytowania/zmiany.

f) Uczestnicy Imprezy wchodzący na jej teren mają obowiązek posiadania ważnego dokumentu tożsamości ze zdjęciem w celach weryfikacyjnych (dowód osobisty, prawo jazdy, paszport, legitymacja szkolna, itp.).

g) Organizator zastrzega sobie prawo nie wpuszczenia na teren Imprezy posiadacza biletu nie posiadającej przy sobie ważnego dokumentu tożsamości, lub gdy dane na okazanym dokumencie nie pokrywają się z danymi zamieszczonymi na bilecie.

h) Za poprawność wprowadzanych danych odpowiada Klient.

i) W przypadku nie podania danych osobowych osób, dla których Klient zakupił bilety, w wymaganym terminie, tj. do 72 godzin od momentu zmiany statusu zamówienia na OPŁACONE, zamówienie zostanie automatycznie anulowane bez wcześniejszego powiadomienia klienta, a wpłacone środki zwrócone na konto na koszt Zamawiającego.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl