Czas i koszty dostawy

Bilety zakupione za pośrednictwem sklepu internetowego Tatrzańskiego Związku Narciarskiego (TZN) dostarczane będę za pomocą poczty kurierskiej GLS.

O fakcie nadania przesyłki zostaną Państwo poinformowani oddzielnym e-mailem.

Aktualny status zamówienia sprawdzać można w panelu klienta – za pomocą linka otrzymanego w momencie rejestracji / zakupu.

TZN nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie spowodowane nieprawidłowością lub niekompletnością danych tele-adresowaych przekazanych podczas procesu rejestracji / zakupu. Odpowiedzialność za poprawność ww. danych ponosi kupujący.

W przypadku błędnego wprowadzenia danych podczas rejestracji / zakupu prosimy o kontakt mailowy z obsługą sklepu shop@shop-tzn.pl

Wysyłka zakupionych biletów nastąpi nie wcześniej niż 1 grudnia 2017 roku.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl