
Złożone w sklepie www.shop-tzn.pl zamówienia opłacić należy zgodnie z otrzymanym na podany adres mailowy potwierdzeniem przelewem bankowym w terminie 3 dni (decyduje data wpłynięcia środków na konto) na konto Sprzedającego
Tatrzański Związek Narciarski
Ul. Br. Czecha 1B, 34-500 Zakopane
Bank PKO BP O/Nowy Targ
nr konta 06 1020 3466 0000 9702 0103 0717
ZAMÓWIENIA NIE OPŁACONE W TERMINIE ZOSTANĄ AUTOMATYCZNIE ANULOWANE
KOSZTY PRZELEWÓW POKRYWA W CAŁOŚCI ZAMAWIAJĄCY
INFORMUJEMY, ŻE ZE WZGLĘDU NA AUTOMATYCZNIE NALICZANĄ OPŁATĘ ZA PRZESYŁKĘ, NIE MA MOŻLIWOŚCI ŁĄCZENIA ZAMÓWIEŃ.
W tytule przelewu wpisać należy numer zamówienia, jeżeli płatność została dokonana z innego konta należy wpisać również nazwisko osoby, na którą zostało złożone zamówienie.
Podanie prawidłowych danych osobowych oraz numeru zamówienia niezbędne jest do właściwego rozpoznania płatności oraz realizacji zamówienia.
Niezgodności pomiędzy danymi tele-adresowymi podanymi przez klienta oraz błędna identyfikacja numeru rezerwacji mogą skutkować nie rozpoznaniem płatności, a co za tym idzie znacznie wydłużyć czas oczekiwania na realizację zamówienia a nawet jego anulację.
Po zaksięgowaniu wpłaty na Państwa koncie w sklepie, otrzymają Państwo maila z potwierdzeniem zaksięgowania wpłaty, a status Państwa rezerwacji dostępny w panelu klienta zostanie zmieniony na "OPŁACONE."
Płatności za zamówienia nie są automatycznie księgowane w systemie sklepu online.
Fakt wpłynięcia środków na konto Tatrzańskiego Związku Narciarskiego nie jest równoznaczny ze zmianą statusu zamówienia.
Wpłaty księgowane są na koncie klienta najwcześniej następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym TZN, maksymalnie do 3 dni roboczych.
FAKTURY VAT GENEROWANE SĄ AUTOMATYCZNIE DO WSZYSTKICH ZAMÓWIEŃ NA DANE WPROWADZONE PRZEZ KLIENTA.
FAKTURA DOSTĘPNA BĘDZIE W PANELU KLIENTA PO ZAKSIĘGOWANIU WPŁATY i WPISANIU DANYCH OSOBOWYCH W APLIKACJI / SYSTEMIE SKLEPU.
ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI PO DOKONANIU ZAKUPU NIE MA MOŻLIWOŚCI ZMIANY PODMIOTU FAKTURY.