Pytania & odpowiedzi

1. Czy są bilety ulgowe?

Nie ma biletów ulgowych, ani zniżek. Wszystkie bilety dostępne są w jednej cenie.

 

2. Czy dzieci mają bezpłatny wstęp na obiekt?

Ze względu na masowy charakter imprezy, każda osoba (bez względu na wiek) wchodząca na obiekt musi posiadać ważny bilet wstępu.

 

3. Czy są sektory dla osób niepełnosprawnych?

Niestety Wielka Krokiew nie jest obiektem dysponującym udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych. W miarę możliwości Organizator stara się wydzielić dla osób niepełnosprawnych miejsce w sektorze D, ułatwiające im śledzenie zawodów, nie zmienia to jednak faktu, że nie ma na skoczni ani specjalnych podjazdów ani miejsc dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

 

4. Czy można połączyć zamówienia i zrezygnować z opłaty za przesyłkę?

Zgodnie z regulaminem naszego sklepu internetowego nie ma możliwości łączenia zamówień, właśnie ze względu na automatycznie naliczającą się opłatę za przesyłkę.

 

5. Czy sektor D jest sektorem dla osób niepełnosprawnych?

Nie ma na Wielkiej Krokwi sektora w pełni przystosowanego dla osób niepełnosprawnych. Organizator zaleca zakup biletów na sektor D przez osoby niepełnosprawne, jako że tam właśnie zostanie wyznaczone miejsce dla osób na wózkach.

 

6. Kiedy otrzymam zamówione bilety?

Zgodnie z informacjami zawartymi na stronie sklepu oraz w potwierdzeniu, które otrzymali Państwo po złożeniu zamówienia, wysyłka biletów nastąpi po 1 grudnia 2017 roku.

 

7. Czy będą jeszcze bilety na zawody w styczniu 2018?

Sprzedaż za pośrednictwem sklepu TZN prowadzona jest od 25 lipca br. Wszystkie bilety przeznaczone do sprzedaży w sklepie zostały udostępnione i sprzedane. Niewielkie ilości biletów mogą pojawiać się w sklepie w skutek anulacji nieopłaconych rezerwacji lub rezygnacji z zamówienia.

 

8. Nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia.

Jeżeli nie otrzymali Państwo potwierdzenia zamówienia bezpośrednio po jego złożeniu, prosimy o natychmiastowy kontakt z obsługą sklepu pod adresem shop@shop-tzn.pl w celu weryfikacji adresu e-mail i ponownego wygenerowania potwierdzenia. W tym celu prosimy o powołanie się na numer zamówienia, który wyświetlony został na ekranie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.

 

9. Jak sprawdzić status zamówienia?

Status zamówienia sprawdzić można w panelu klienta dla klientów zarejestrowanych (rejestracji dokonać należy przed złożeniem zamówienia, rejestracje dokonane po złożeniu zamówienia nie będą uwzględniały wcześniej złożonych zamówień). Klienci niezarejestrowani mogą skorzystać z linka, który otrzymali w potwierdzeniu zamówienia.

 

10. Księgowanie płatności.

Płatności za zamówienia nie są automatycznie księgowane w systemie sklepu online. Fakt wpłynięcia środków na konto Tatrzańskiego Związku Narciarskiego nie jest równoznaczny ze zmianą statusu zamówienia. Wpłaty księgowane są na koncie klienta najwcześniej następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym TZN. W wyjątkowych przypadkach może to potrwać max. 3 dni.

 

11. Czy mogę otrzymać fakturę za zakupione bilety?

Faktury VAT generowane są automatycznie do wszystkich zamówień składanych w sklepie. Dane do faktury wprowadzane są przez klientów podczas zamawiania. Fakturę otrzymują Państwo wraz z potwierdzeniem zamówienia. Można ją również pobrać z panelu klienta. Oryginał faktury otrzymają Państwo wraz z biletami.

 

12. Jakie informacje/dane podać należy w tytule przelewu, aby został prawidłowo rozpoznany i zaksięgowany?

W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia. W przypadku zapłaty za zamówienie z konta osoby innej niż zamawiająca zalecane jest również podanie nazwiska osoby zamawiającej.

 

13. Czy otrzymam fakturę ze zindywidualizowana treścią?

Faktury generowane są automatycznie dla każdego z zamówień składanych w sklepie. W związku z powyższym nie ma możliwości wpisywania w treść faktury żadnych dodatkowych uwag, czy treść (np. nazwisk, itp.).

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl