do kasy suma: 0,00 zł
wyszukiwarka zaawansowana

Pytania & odpowiedzi

Pytania & odpowiedzi

 

1. Czy są bilety ulgowe?

Nie ma biletów ulgowych, ani zniżek. Wszystkie bilety dostępne są w jednej cenie.

 

2. Czy dzieci mają bezpłatny wstęp na obiekt?

Ze względu na masowy charakter imprezy, każda osoba (bez względu na wiek) wchodząca na obiekt musi posiadać ważny bilet wstępu.

Organizator nie zapewnia oddzielnego sektora dla dzieci. Zgodnie z przepisami ustawy o organizacji imprez masowych osoby nieletnie do 13 roku życia muszą przebywać na trenie imprezy masowej w towarzystwie osoby dorosłej.

 

3. Czy są sektory dla osób niepełnosprawnych?

Wielka Krokiew nie jest obiektem dysponującym udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych.

W miarę możliwości Organizator stara się wydzielić dla osób niepełnosprawnych miejsce w sektorze D, ułatwiające im śledzenie zawodów, nie zmienia to jednak faktu, że nie ma na skoczni ani specjalnych podjazdów ani miejsc przystosowanych dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

 

4. Czy można połączyć zamówienia i zrezygnować z opłaty za przesyłkę?

Zgodnie z regulaminem naszego sklepu internetowego nie ma możliwości łączenia zamówień, właśnie ze względu na automatycznie naliczającą się opłatę za przesyłkę.

 

5. Czy sektor D jest sektorem dla osób niepełnosprawnych?

Nie ma na Wielkiej Krokwi sektora w pełni przystosowanego dla osób niepełnosprawnych.

Organizator zaleca zakup biletów na sektor D przez osoby niepełnosprawne, jako że tam właśnie zostanie wyznaczone miejsce dla osób na wózkach.

 

6. Kiedy otrzymam zamówione bilety?

Zgodnie z informacjami zawartymi na stronie sklepu oraz w potwierdzeniu, które otrzymali Państwo po złożeniu zamówienia, wysyłka biletów nastąpi pomiędzy 15 grudnia 2018 a 5 stycznia 2019.

Zamówienia realizowane są w kolejności ich składania.

Jeżeli są Państwo zainteresowani wysyłką biletów poza kolejnością, należy w momencie składania zamówienia wybrać opcję wysyłki poza kolejnością w cenie 75 PLN (25 PLN standardowa wysyłka, 50 PLN opłata za wysyłkę poza kolejnością).

 

7. Nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia.

Jeżeli nie otrzymali Państwo potwierdzenia zamówienia bezpośrednio po jego złożeniu, prosimy o natychmiastowy kontakt z obsługą sklepu pod adresem shop@shop-tzn.pl w celu weryfikacji adresu e-mail i ponownego wygenerowania potwierdzenia.

W tym celu prosimy o powołanie się na numer zamówienia, który wyświetlony został na ekranie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.

 

8. Jak sprawdzić status zamówienia?

Status zamówienia sprawdzić można w panelu klienta.

 

9. Księgowanie płatności.

Płatności za zamówienia nie są automatycznie księgowane w systemie sklepu online.

Fakt wpłynięcia środków na konto Tatrzańskiego Związku Narciarskiego nie jest równoznaczny ze zmianą statusu zamówienia.

Wpłaty księgowane są na koncie klienta najwcześniej następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym TZN.

W wyjątkowych przypadkach może to potrwać max. 3 dni.

 

10. Czy mogę otrzymać fakturę za zakupione bilety?

Faktury VAT generowane są automatycznie do wszystkich zamówień składanych w sklepie. Faktura za zamówione bilety dostępna jest w panelu klienta po zaksięgowaniu płatności na koncie klienta.

Dane do faktury wprowadzane są przez klientów podczas zamawiania. Odpowiedzialność za prawidłowość wprowadzonych danych ponosi klient.

Oryginał faktury otrzymają Państwo wraz z biletami.

 

11. Jakie informacje/dane podać należy w tytule przelewu, aby został prawidłowo rozpoznany i zaksięgowany?

W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia.

W przypadku zapłaty za zamówienie z konta osoby innej niż zamawiająca zalecane jest również podanie nazwiska osoby zamawiającej.

 

12. Czy otrzymam fakturę ze zindywidualizowana treścią?

Faktury generowane są automatycznie dla każdego z zamówień składanych w sklepie.

W związku z powyższym nie ma możliwości wpisywania w treść faktury żadnych dodatkowych uwag, czy treść (np. nazwisk, itp.).

 

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl